Location Based Service (LBS)

Campanii SMS către target-ul aflat într-o anumită zonă geografică sau într-o locație folosind baze de date închiriate sau baza de date proprie a clientului. Combinând cele două baze de date se pot trimite simultan mesaje diferite clienților companiei și potențialilor clienți aflați într-o anumită locație clar delimitată.

Cum se face targetarea?
1. Analiza de trafic permite adăugarea unei profilări geografice a publicului țintă;
2. În timp real: targetarea clienților sau a potențialilor clienți aflați într-o anumită locație sau într-o zonă delimitată, în plus față de un set de criterii prestabilite.
Cui ne adresăm?
1. Potențialilor clienți, respectiv clienților companiei aflați într-o anumită zonă geografică delimitată cu ajutorul sistemului nostru de geofencing, cu o precizie de circa 500 m;
2. Clienților companiei sau target-ului aflat în spații comerciale, clădiri de birouri sau mall-uri.
Cum funcționează?
1. Stabilirea zonei geografice sau a locațiilor;
2. Segmentarea bazelor de date și determinarea volumului acestora;
3. Crearea mesajelor personalizate;
4. Sistemul nostru analizează profilul clientului și trimite mesajul pe baza profilului selectat;
5. Raportare;
6. Ajustare;
7. Reluarea acțiunii.