1997 Anul fondării Hit Mail la București urmat de birouri la Sofia (2005) și Cluj Napoca (2011)
2009 Anul în care Poșta Franceză devine acționar majoritar în Mediaposte Hit Mail (60%)
Afiliere la ARMAD (2003 – Mediaposte Hit Mail, 2006 – Create Direct), ELMA (2004 – Inbox Marketing) și Interdirect Network (2008 – Create Direct)
583 de clienți activi (Decembrie 2019)
25.3 milioane de Euro cifră de afaceri (2019)
774 angajați (Decembrie 2019)
180 promoții send & win organizate în 2019 – o cotă de piață de circa 55% în România
38 programe multianuale de incentive marketing administrate (Decembrie 2019)
331.000.000 de pliante distribuite în 2019
850.000 de colete realizate (2019)
6.000.000 de plicuri cu scrisori produse (2019)
300 de campanii de SMS push pe baze de date proprii și închiriate (2019)
700 de campanii de e-mailing pe baze de date proprii și închiriate (2019)